Tankar om livet

Tankarna & känslorna jag annars inte vågar släppa ut

Fortfarande inte

Publicerad 2014-05-01 17:59:11 i Tankar,

De förstår fortafarande inte. jag har försökt prata med dem och förklara, men de beter sig som om att det är jag som har brutit deras fortroende. Jag har inte gjort något mot dem och de har inte gjort något mot mig så jag förstår inte varför de beter sig såhär! Jag vill bara att allt ska bli som förut, att jag kan känna att jag kan lita på dem och prata med dem men de har brutit det nu. Aldrig att jag släpper in nån på livet igen. Problemet är bara att jag behlver någon att prata med, att uttrycka alla mina känslor med. Så det tänker jag göra här. Jag känner mig lugn medan jag skriver, det känns skönt att få ut all frustration även om texterna är obergripliga för de inte inblandade. Här kommer jag öppna mig helt för här vet ändå ingen vem jag är, det är skönt på ett sätt. Att få berätta allt men ingen får veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela