Tankar om livet

Tankarna & känslorna jag annars inte vågar släppa ut

Ensam

Publicerad 2014-05-01 16:34:00 i Tankar,

Det känns som att ingen vill ha mig tillbaka. Ingen av mina vänner pratar med mig eller hör av sig till mig så jag vet inte vad jag ska göra. Hur kunde det bli såhär? Vad har jag gjort mot dem? Jag pratade illa om dig, fast jag sa mest att jag kände att du hade svikit mig. Det var du som gjorde mig illa från början, inte tvärtom. Det är inte de som har det svårt just nu och ändå är de arga på mig, jag fattar inte! Vad kan jag göra för att det ska bli bra för jag gör på rikigt vad som helst! Kan ni inte snälla bara prata med mig? Jag vet inte om ni förstår hur svårt jag har det nu och att ni är arga på mig gör allting mycket sämre. Jag vet inte hur man ska handskas med sådant. Jag misstänker att ni har fått höra lögner eller någon annans version som ni sedan har tolkat med varandra och eftersom jag inte är där kan jag inte säga er sanningen, eller ja min sanning. Sanningen så som jag ser den och eftersom det är mig det handlar om borde det också vara mest sant. Det tror jag i alla fall. Jag ska försöka prata med er och se om ni kan tro mig, folk säger dmma saker när de är arga. Jag vet att jag var dum men jag tror inte ni förstår hur förvirrad och vilsen jag kände mig. Jag är ledsen, jag ska föröska fixa det här men det kräver en insats från er med. Jag klarar det inte själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela